Крауд маркетинг

Крауд-маркетинг — що це таке і як він працює
У цій статті ми розповімо про найсуперечливіший, але від цього не менш ефективний метод просування — крауд-маркетинг (crowd-marketing).

Що таке крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг — це хід комунікації з цільовою аудиторією на просторах Інтернету підвищення інтересу до певного продукту, бренду.
Простіше кажучи — це посів ненав’язливих рекомендацій-відгуків про компанію на тих сайтах, де мешкає її цільова аудиторія.
Крауд маркетинг: як це працює?
Крауд маркетинг для SEO відіграє велику роль – починаючи від розведення маси посилань і закінчуючи місцем у ТОП-3.
Що можна вичавити з крауд-маркетингу сьогодні:
розведення анкор-листа
збільшення впізнаваності та переваги бренду
збільшення переходів на сайт
збільшення продажів продукції компанії
вдосконалення репутації
підвищення веб-сайту в пошукових системах

Терміни:

Для першого виміру результатів – 2-3 місяці. Зверніть увагу, що кількість проставлених посилань теж має значення. У тематиці продажу рожевих слонів спрацює 30 посилань, а ось у ніші ІМ мобільних телефонів та 200 буде недостатньо.

Як це працює?

У мережі ми знаходимо підходяще під Вашу тематику обговорення/статтю, де буде потрібна цільова аудиторія.
Пишемо максимально природний текст (наші фахівці всі тексти пишуть унікальними без допомоги будь-яких програм).
Публікуємо текст із посиланням на підібраному майданчику.
Після розміщення посилання її перевіряють роботи пошукових систем, після індексації розміщення пост з’являється у видачі.Які завдання ставить перед собою крауд-маркетинг?
Головними завданнями є:

Підвищення пізнаваності товару/послуги у ЦА.

90-95 відсотків цільової аудиторії нічого очікувати брати маловідомий чи зовсім невідомий продукт. Завдяки крауд-маркетингу значно збільшується впізнаваність, так як у людей з’являється довіра до бренду, коли вони читають, що багато хто вже цей товар купував і залишився задоволеним.

Збільшує трафік потенційних клієнтів

Розміщення посилань на трастових сайтах із хорошим трафіком передає акцептору частину свого трафіку. Будьте уважні – ефект можна отримати лише від тематичних донорів!

Покращує поведінковий фактор сайту

Якщо розміщувати природні пости, потенційним клієнтам буде цікаво дізнатися більше про бренд/товар і вони вивчатимуть Ваш сайт. Зниження відсотка відмов — один із важливих факторів ранжирування.

Розбавляє профіль посилання

Розведення профілю також важливо для максимально природного просування сайту. Без розведення посилання посилання пошукові системи можуть порахувати, що Ви тільки купуєте SEO, а органіки немає, згодом нагородити Ваш сайт фільтром.

Кому підходить крауд-маркетинг, а кому ні

Крауд-маркетинг сформувався 6 років тому і вже став дуже популярним.
Для кого він буде корисним:
підприємства з негативною репутацією або без репутації в Мережі;
SEO-фахівці (сеошники, вебмайстри);
власники сайтів;
інтернет магазини;
стартапи;
керівники відділів продажів.Ця послуга швидше за все не підійде:
офлайн-організаціям;
компаніям у дуже вузьких спеціалізованих нішах (зазвичай цільова аудиторія збирається у закритих співтовариствах, куди потрапити можна лише по інвайту від «своїх»);
власникам нерелевантних, неінформативних ресурсів. Загалом цей пункт стосується будь-якого сайту — якщо Ваш продукт недоопрацьований або на сайті не заповнена половина карток товарів, не поспішайте рекомендувати такий ресурс іншим. Згадайте себе на місці користувача – Ви перейшли за посиланням на «кривий» сайт, відразу з невдоволенням закрили його і більше не повернетеся. Таке ставлення до недосайтів не тільки у Вас, а й у всіх інших.

Види крауд-маркетингу

Коментарі з активним посиланням
Розміщення коментарів з клікабельним (активним) посиланням на сайт замовника на форумах, на сайтах запитань-відповідей, у соцмережах та блогах;

Відгуки на сайтах.

Являє собою постінг відгуків на сайтах-відгуків. Наприклад, у компанії, що щойно з’явилася, ще немає відгуків або на неї замовляють лавину негативних коментарів, потрібно терміново виправляти цю ситуацію. Для цього існують сайти-відгуки, на яких публікуються позитивні відгуки про дану компанію/продукт/бренд.

Згадки без активних посилань

Написання згадок (без посилань на сайт) про компанію у профільних спільнотах, блогах, форумах. Цей вид постінгу нагадує розміщення відгуків, але розміщуються вони у тих місцях, де живе цільова аудиторія цього товару. Ми згадуємо у коментарях назву фірми/продукту/бренду, адресу, контактний номер менеджера. У деяких випадках це набагато ефективніше, ніж проставлення посилань, оскільки не виглядає як спам і викликає більше довіри.

Типи майданчиків

Сайти відгуків
Це сайти, де користувачі можуть поділитися своєю думкою про звернення до компанії. Негативні відгуки на таких сайтах можуть призвести до втрат продажу, а позитивні – підвищують продаж та залучають нових клієнтів. Зареєструвавши свою компанію на всіх популярних відгуках, можна отримати об’єктивний зворотний зв’язок від реальних клієнтів та покращити якість роботи.
Тематичні форуми
у вигляді коментарів у існуючих тредах; створення нових тем у тематичних розділах; ініціювання обговорень із 4-5 повідомлень, одне з яких — із посиланням на сайт клієнта.
Соціальні мережі
Це платформи, призначені для побудови соціальних взаємин у Інтернеті. Користувачі залишають коментарі до постів інших облікових записів або коментують обговорення в профільних спільнотах. Іноді вдало залишений коментар з рекомендацією дає сотні лідів, не нехтуйте цим видом просування!

Сайти питань

Це сайти, де користувачі задають питання, що їх цікавить (наприклад, Де купити гіпоалергенний шампунь?).Ваше завдання — допомогти користувачам знайти товар/компанію/послугу, якої вони дійсно потребують тут і зараз. Якщо Ви продаєте рожевих слонів і ними ще ніхто не цікавився — не засмучуйтесь! Ініціюйте обговорення самі: задайте питання «Де мені купити рожевого слона в подарунок коханій дружині на День народження?» і через деякий час (2-3 дні) від імені іншого користувача напишіть відповідь із посиланням на свій сайт. А раптом Ваша ідея подарунка стане новим трендом?

Довідники

Це структурований перелік посилань на сайти компаній з коротким описом. На цих майданчиках обов’язково зареєструйте картку компанії з активним посиланням на сайт, особливо якщо працюєте у вузькій тематиці.
Загальні маркети
Це всім відомі портали додатків, на яких можна залишати відгуки і тим самим формувати їх рейтинг.
Блоги
Це сайти, на яких стрічку новин веде одна людина (або фірма). Крауд-маркетинг реалізується як коментарів під статтями чи самостійних статей, у яких можна розповісти про користь того чи іншого продукту і натякнути, де його можна придбати.

Де найкраще замовити крауд-маркетинг

Самостійно

Це дозволить досягти найбільшої зацікавленості в цільовій аудиторії, тому що Ви знаєте її потреби як ніхто інший. Але попереджаємо одразу – на лавину трафіку від своїх коментарів не розраховуйте. Максимум, чого Ви можете досягти працюючи особисто — це невелика кількість натуральних посилань і невелике зростання відвідуваності. Цей спосіб ідеально підходить для малого бізнесу.

Фріланс

Доручити розміщення постів фрілансеру — не складно, але є ймовірність, що людина «з вулиці» погано розуміється на тематиці, а значить, на її навчання/введення в курс справи може піти чимало часу.
Наймаючи віддаленого співробітника, Ви берете він ризики те, що він пропаде з передоплатою; просто пропаде; зробить халтуру; не вивчить продукт; благородно відмовиться від виконання проекту (як і втрата часу).
Звичайно, у цій співпраці є свої переваги та позитивні аспекти:
економія бюджету: якщо вам пощастить і вдасться знайти «профі» своєї справи, яка розбереться у тематиці та напише грамотні неспамні тексти.
співробітництво без посередників: всі деталі виконання проекту можна обговорити безпосередньо плюс за вартістю вийде дешевше, ніж у сервісів чи агентств.

Крауд-маркетолог в офісі

Висока концентрація на роботі — за 8 годин на день 5 днів на тиждень працівник офісу вникне в нюанси роботи набагато краще, ніж будь-який профі на фрілансі, який зазвичай веде відразу кілька проектів.
постійний контроль — керувати найманим співробітником набагато простіше, а якщо є проект, що «палає», можна швидко доручити його і бути спокійним за виконання.

Чек лист:

Щоб просунути свій бренд / товар / послугу, і зробити це максимально природно — Крауд-маркетинг відмінно Вам підійде.
Якщо хочете такий результат, щоб ЦА зацікавилася і пошукові системи проіндексували посилання як органіку – звертайтесь до спеціалістів.

    Сделать заказ

      Задать вопрос

        Узнать стоимость

        В ближайшее время наш менеджер свяжется с Вами для обсуждения деталей проекта

          Сделать заказ